четвъртък, 16 април 2015 г.

Бебенца за подарък

Здравейте,
тази поръчка е много специална за мен, т.к. е направена от една клиентка, с която с течение на времето станахме и добри познати- приятелки. Това е поръчката на Габи от гр. Козлодуй, доверяваща ми се не за първи път :) 
Този път Габи беше решила да изненада близки приятелки и малката си дъщеричка по случай Осми март
Поръчката включваше: летяща чаша, кораб и две бебенца в кутийки. 
Ще ви представя всичко в няколко поредни публикации, за да може всяко нещо, изработено от мен да получи своите 5 мин. слава. 
И така започвам с бебенцата с дрешки в съчетание на розово с лилаво и цветя, всяко в кутия специално изработена и декорирана за случая.


На мен лично много ми харесват! Носят свежи цветове и ведро настроение, а и са изработени с много желание и любов! :) 

До нови идеи!

Поздрави,
ИВЕЛИ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!