вторник, 21 октомври 2014 г.

ЧАША АРОМАТНИ РОЗИ

Здравейте отново!
Днес ще позасиля присъствието си тук, понеже отново имам какво да споделя :)
От известно време у мен се породи желанието да изработя кошница с цветя, нещо много различно от всичко, което съм правила досега. И по този повод дълго изучавах техниките на плетене на кошници от хартия.... и реших да опитам (като предварително не бях много убедена в резултата) :)
Поради липса на свободно време тази идея се реализираше в представите ми и не ме оставяше на мира, докато един ден ми се отдаде възможност да й вдъхна живот :)

В чест рождения ден на един съученик на моя син,реших да изненадам майката на рожденика с чаша ( не ароматно кафе) пълна с рози и перли, сатенени панделки и поздравление, изписано от моя милост. Майката е дама с изтънчен вкус, на която чудесно и прилягат творчески предложения, пък и исках да е нещо различно и най-вече  да остане за спомен, а не след време да отиде в кофата (както за жалост се случва с живите букети, да те е жал да ги изхвърлиш... ) .

    Като цяло проекта, който условно нарекох "Чаша ароматни рози" е изцяло ръчно изработен от хартия :) Чашата я изплетох от хартиени тръбички (много има по темата и едва ли ще е интересно да обяснявам, как се плете). При боядисването не исках да е плътно, а да се вижда част от белия фон, за да има въздух някак. Получи се, като истинска кошница.
Направих ринг, който декорирах с ръчно свити рози в нежно розово, после украсих с перли в бяло. Като завършех добавих розови сатенени панделки и поздравление, което написах на ръка за да бъде по-персонално. Като изработка ми отне 4 дни, но мисля, че си заслужаваше... естествено бях готова и с план "Б" в случай, че не се справя според очакванията ми :)
Аз лично съм много доволна от резултата, надявам се да ви хареса и на вас.
В бъдеще, ако имам поръчки за подобен подарък много бих се радвала да го направя!
Чашата може да бъде и кошница в цвят по избор, а украсата освен предложеното може да включва шоколадови бонбони, пеперуди и още мнооого др. акценти... отново зависещи от повода за нейното изработване.
Предлагам да видите и крайният резултат!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!