сряда, 14 януари 2015 г.

ПЛИКОВЕ ЗА ПАРИЧЕН ПОДАРЪК

Днес ще ви сюрпризирам с нещо дребничко, но много оригинално, особено когато се чудите, какво да подарите :) Вече все по-често младите семейства, казващи си "Горчиво" пожелават за подарък .. пари. Явно финикийски знаци се оказват най-добрия и точен  подарък при подобни големи събития, каквото е сватбата.
Но как да дадем пари.. в обикновен пощенски плик или картичка с банкнота, не е ли това вече отживяло и някак демоде?! 
И ето ,че тук се появява handmade- да, който отново вдъхновява и впечатлява с многообразието си при изработката на ... пликове за паричен подарък или казано накратко плик за пари.
Ако искате да сте оригинални и по-добре подготвени, определено поднесената банкнота в специално изработен плик за пари е много по-добро решение, отколкото вече споменатите... пък и не е толкова скъпо, всеки може да си поръча индивидуална изработка и така да покаже своята индивидуалност и персонално отношение :) 
Идеята много ми хареса и по този повод направих три модела на плик за паричен подарък. Те не са за конкретно събитие или свързани със строго определена тема.... просто хрумка, на която придадох реалност, а не само съществуване в главата ми ... където са повечето ми идеи и всяка си чака реда :) 
Ето и моите 3 варианта за поднасяне на банкноти, като подарък :) 
Надявам се да ви харесат и всеки да избере за себе си :) 
А за тези от вас, който ще ме провокират с изработката на подобен артикул, мога спокойно да кажа, че съм заредена с много идеи и желание за тяхната реализация.... :)



Толкова за днес от мен!
Бъдете здрави, позитивни и усмихнати!
До нови идеи!
Поздрави,
Ивели

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!