вторник, 20 януари 2015 г.

ЦВЕТНО ДЪРВО

Здравейте на всички от мен ! :)
Приготвила съм ви доза розова фантазия:) 
За какво става въпрос ли?! 
Това е едно дърво, което изработих от много на брой нежни розови цветчета, вплетох бели перли, кокосови влакна и винтидж пеперуда- моя любимка. Кашпата, която играе роля на саксия също е ръчно изработена, но я декорирах с луксозна опаковъчна хартия, ангелче в бяло и панделки. 
Всичко, както обикновено е ръчно изработено от двете ми ръце. 
Като край мога да кажа, че изработката на това дърво ми отне около 4 дни, но съм безкрайно доволна от резултата. 
Получи се много нежно :) И то ще краси секцията "Домашна декорация", където може да видите и другите ми предложения за декорация или подарък за важен повод

А ето и кратката фото сесия на дръвчето. 

Надявам се да ви хареса :)




До нови идеи!
Поздрави,
ИВЕЛИ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!