четвъртък, 4 декември 2014 г.

СТАРИННА КНИГА

 Днес ще ви направя компания, за да ви покажа нещо много специално.
Признавам си, че старинната книга много ми е на сърце и още толкова много се радвам, когато някой се спре на нея за подарък :)
Без да губим излишно време ще кажа само няколко думи за един разкошен човек, с който съдбата ме запозна случайно. Това е Габи ( мисля, че няма да ми се разсърди, че споменавам името й), една много мила мама и наистина възхитителна личност. Запознах се случайно с нея покрай поръчката й за първия рожден ден на малкия Христо. Не мога да ви опиша с каква лекота течеше кореспонденцията и приятния женски глас в телефонната слушалка, имах чувството че я познавам от години, а се бяхме запознали преди миг... След като мина рождения ден на Христо ( стана на цяла една годинка  на 29.11.2014г., да е жив и здрав:)), Габи сподели колко мн гостите са харесали и поканите и подаръците, а това на свой ред ме накара да се чувствам мн полезна и щастлива :) 
Не след дълго гости от нейното тържество искаха да изработя подарък за една млада дама, която се кръщава в края на седмицата.... и ето, че стигнахме до предложението ми за старинна книга. 
В изработката ползвах старинно злато, икона на Дева Мария с младенеца "Умиление" и празничен текст-пожелание, който монтирах на прогорена перлена хартия. Мислих да добавя ангели, но някак ми се сториха не на мястото си предвид лика на Богородичка и реших да я оставя така. Изглежда ми доста автентична, а на вас?
Честно казано се получи мн красива, т.к. фона на иконата съвпадна чудесно с моята книга :)
Габи, благодаря ти!
Предлагам да видите и вие, подаръка който ще отпътува директно към гр. Козлодуй :)


Това е от мен!
А ако някой иска да зарадва близки и приятели с този/подобен специален подарък, оставам на разположение! :)
До нови идеи!
Поздрави,
Ивели

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!