понеделник, 29 декември 2014 г.

ПАРТИ УКРАСА ЗА РОЖДЕН ДЕН

Днес определено ще ви изненадам с това, което съм подготвила да ви покажа. 
Изненадата е, че благодарение на Светлето открих нови творчески хоризонти :)
Бързам да кажа, че предложенията в този случай не са мои авторски, а съм ги изработила по снимки предоставени от клиента.
За какво става дума ли?!
Празнична украса за първият рожден ден на Йоан.
Неговата майка- Светлето ме тласна към едно истинско предизвикателство, което много ми хареса, защото крайният резултат си заслужава:) Беше се спряла на украси от различни чужди сайтове, които трябваше да изработя в цветове- светло и тъмно синьо и сребро.
Първата снимка е изработка на гирлянд с флагчета и надпис "Йоан е вече на една" в цветова комбинация - тъмни нюанси на синьото и сребро.




Другият гирлянд беше от панделки. За изработката на 2 бр. гирлянди с дължина 1 м  всеки , а по отношение на панделките ..... много метри сатенена лента :) Голямо връзване падна, но се получи доста приятна и свежа комбинация от цветове и един наистина много различен и стилен гирлянд., който за съжаление не е много популярен у нас.



Другото, което силно ме впечатли и което никога до сега не бях изработвала - обемни цифра и буква, всяка по 50 см височина. Те ще послужат за декорация на рождения ден и така силно и стилно ще акцентират на основното- името на детето и повода на тържеството :) Много хитро и доста иновативно :)
Признавам малко се затрудних, предвид избора на материал и изработката, но важното е че се хареса на Светлето :)
За по-силна и здрава основа ползвах бирен картон.
Това е цифрата "1",  защото Йоан става на една годинка



.. и буквичката на Йоан "Й"


Мисля, че отпразнуването на рожденият му ден ще бъде зашеметяващо и ще се помни дълго време, предвид силната организация и впечатляващите неща, над които се спря неговата майка :) Много харесвам хора с разчупено мислене, креативни и харесващи новото и нестандартното, оригиналните и стилни неща, персоналните... тук определено има по много от всичко :)
ЧРД, малки Йоан! 
Бъди здрав и имай по много от всичко, което не може да се купи с пари! :)

Благодаря за тази възможност да изработя вашата украса и се надявам да съм оправдала очакванията ! 



Весел празник от мен!
До нови идеи!
Поздрави,
Ивели





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!