сряда, 18 февруари 2015 г.

ГОЛЕМИЯТ КОРАБ :)

Една дългоочаквана публикация.. днес ще види бял свят :)
От много време в главата ми отлежаваше идеята за кораб, аранжиран с цветя и бонбони, но все не ми се отдаваше подходящ момент да го реализирам.... И ето, че след толкова време, момента дойде и си има и име -Ели :)
Ели е момичето, което така силно прегърна идеята ми само по описание, без дори да го е виждала и да има представа ...Причината да ме потърси е денят на влюбените и силното й желание да зарадва своя любим с нещо специално и различно:) 
Ели даде живот на Големият кораб, но не този на С.Кацарова, а този на Ивели :) 
След като става въпрос за любов в главата ми нахлуват- червено, перли, шоколад, свещи..... 
Първоначалната ми идея беше съчетание на червено и кафяво, но след като намерих този пурпурен червен цвят, тотално се отказах от кафявото и заложих на червеното в два нюанса... 
Корабът е изцяло ръчна изработка, единствено бонбоните са готови :) 
Основата на кораба е изплетена от мен и боядисана в цвят "капучино", не исках да е тъмен цвят, а по-скоро нещо по-романтично, все пак нали такъв е и повода на подаръка. 
Розите са доста на брой, над 50 , изработени на ръка от моя милост в червено и пурпурно червен цвят, декорирани с малки бели перли и зелени листа.
 Платната на кораба са с дантелени краища, в двата нюанса на червеното, като на тях има и едно голямо "Обичам те, Кики!"- човекът, за когото е изработено :) 
Ще ви направи впечатление, че последните платна не са опънати, а напротив... там в малки свитъчета са скрити романтични послания, които само нейната половинка ще има удоволствието да прочете и да се наслади :) 
С бонбоните видях голямо приключение! Ако всичко ще е с акцент любовта, то и те трябваше да са задължителен акцент. Исках нещо по-семпло, но любовно... и открих чудесен вариант- 5 големи бонбона с формата на сърце, червени с леко златисто, доста изчистени и стилни като декорация, а паснаха просто превъзходно. 
Смело мога да кажа, че съм повече от доволна :) Получи се един голям кораб на любовта :) 


На влюбената двойка искам само да пожелая попътен вятър, все така лудо влюбени един в друг!
На Ели специални благодарности, че дори  и без реална картина, позволи големият кораб да намери място на страниците на Ивели :) Благодаря за доверието !!!!
А на всички вас, нека сме влюбени през цялото време и в половинката си, и в живота , и нека не чакаме само 14.02. за да кажем "Обичам те!", а по-често да глезим любимите си :) 
 За край оставих текста на " Големият кораб минава" на С.Кацарова :) Поздрав за всички, които отделиха от времето си и го посветиха на моят голям кораб :) 

 Завръщам се тук след години
и боса вървя по брега .
Реката потънала в синьо
събужда позната тъга .
Събужда предишните чувства ,
до вчера горели във мен -
крайбрежните улички пусти ,
целувките в мрака зелен .
ПРИПЕВ...
Минава , големият кораб минава / 2
окъпан в безброй светлини ,
навярно без шум от тогава
пътува през нашите дни .
Минава , големият кораб минава / 2
през моя тогавашен свят ,
вълшебства в сърцето ми прави ,
годините връща назад .

Събужда предишните чувства ,
до вчера горели във мен ,
крайбрежните улички пусти ,
целувките в мрака зелен .
Аз край реката оставам
след толкова скъпи неща .
Големият кораб минава ,
минава край мен младостта .
ПРИПЕВ:...

 А ако и вие искате да отплувате на вашият голям кораб, то не се колебайте и се свържете с мен, за да измислим заедно дизайна му :)

До нови идеи!
Поздрави,
ИВЕЛИ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!