петък, 3 октомври 2014 г.

БЕБЕШКИ БУКЕТ ЗА НОВОРОДЕНО

Здравейте,
днес искам да Ви покажа нещо съвсем различно от нещата, които обикновено правя.
Идеята ми дойде спонтанно, т.к. исках да изненадам приятелка от детството ми по случай питата на новороденото й момченце. За подарък на бебчето бях купила детски комплект с дрешки в синьо и бяло, но исках да го поднеса по по-оригинален начин... и така ми хрумна да направя букет от дрешките :)
 Като цяло подобен букет може да се изработи и от аксесоари, играчки и каквото Ви дойде на ум... въпрос на въображение, време и желание :) 
Много й хареса, както и на останалите мами, които се бяхме събрали на погачата. 

Предлагам да видите БЕБЕШКИЯТ БУКЕТ ЗА НОВОРОДЕНО, който направих и се надявам и на вас да се хареса.
В бъдеще, ако някой ми възложи за поръчка бебешки букет, смятам да го украся още по-пищно и да вкарам нови елементи, но само времето ще покаже ... :) 
Подобен букет би бил чудесен подарък при изписването от родилното, погача или бебешкото парти,  което започна да набира популярност и у нас :)





















Ами това беше! Радвам се, че го споделих с Вас и се надявам и на Вас да се е харесало най-малкото като идея.
До нови идеи, приятели!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!