четвъртък, 23 октомври 2014 г.

За Кръщенето на едно малко момченце

             Здравейте, приятели! :)
Въпреки лошото време, отново ме откривате в приповдигнато настроение и причината за това е една много сладка поръчка от мила дама в София, която приех с голямо удоволствие :)
По повод Кръщенето на едно момченце, неговата майка  пожела да изненада гостите си с оригинални подаръци :) 
Благодаря й, че се ми се довери при изработката им и се надявам да усмихнем всеки гост при вида им!
  Дамата пожела да изработя сет от 17 бр. бебенца, пременени в сини дрешки с декорация от бели цветчета. Спря се на конкретен модел бебче, което честно казано е едно от фаворит четата ми ( нищо, че е по-сложно като изработка от останалите) и по този повод съм го увековечила на визитките си, както и тук на профила :) 
Радвам се, че си избра точно това бебе, защото отдавна не го бях изпълнявала ...
За да изненадаме на 100% гостите, предложих да поставим бебките в специално изработени за тях кутийки, с тишу хартия, а капачето с дантелени крайща и декорация от сатенени панделки, малко цветенце в синьо( специално го изработих, т.к. исках на капачето да има нещо, което да вдъхва живот, а какво по-прекрасно от малко цветче). За да акцентираме върху съдържанието на кутийката, поставих и един от любимите си прозрачни биберони. Получи се изключително нежно!
      Понеже става въпрос за Кръщене на момченце, цветовете са нежно бебешко синьо и бяло:)
Сега ще споделя първото бебче, което направих и се надявам да се хареса!
Получи се наистина ефирно! :)
Само да вметна, че на снимките не се виждат добре щампите на цветя по шапчицата и памперса на бебенцето, както и цвета на по-тънката сатенена панделка, която е в тюркоазено синьо. Просто не съм с професионална фотографска техника :) 
Ето и снимките, които подбрах за Вас :)




От мен за сега толкова! 
Подготвям една голяма изненада за много специален за мен човек, която скоро време ще е готова и ще я споделя с всички Вас! 
До нови идеи, мили хора !

Поздрави,
ИВЕЛИ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!