сряда, 27 май 2015 г.

ЗА КРЪЩЕНЕТО НА ГЕОРГИ

Днес съм заявила трайно присъствието си тук и се опитвам да наваксам , показвайки и разказвайки Ви за всичко, което остана скрито от Вас и Ви лиши от моето присъствие тук:) 
С бърза крачка и под съпровода на песента "Св. Георги" в изпълнение на  Слави Трифонов и компания насочвам вниманието Ви към поръчката за малкия Георги. :)  Сега разбрахте, защо Слави Трифонов и защо тази песен:) 
Поводът е КРЪЩЕНЕТО на Георги от гр. София, а датата - неговият имен ден- 06.05.2015г. :) Прекрасно!!!
С мен се свърза неговата майка, която беше видяла моите изработки, харесала ги и избрала своята измежду всички тях:) На дамата й допадна модела с калинките от миналата година- много весел и пролетен... с мъничък акцент калинчица:) 
Цветовете бяха определени- синьото да бъде като от костюма-ризата за кръщенето и прекрасните очи на Георги, а бялото да отива на панталона му:)

За този малък юнак изработих комплект за кръщене, който включваше:
- свещ, 40 см височина в бебешко синьо

- бутилка червено вино- декорирано и с персонално етикетче

- кутийка за кичурчето косичка- с декоративни елементи( дантелен борд) и персонално етикетче на капачето

- шишенце за миро/ св. вода/ олио- с декоративни елементи и персонално етикетче 


- сапунче в бебешко синьо ( да си отива на свеща)- с моя почерк- сапунче в къдрава елипса с декоративни елементи вътре в самото него, всичкото с тематична декорация 


В изработката на аксесоарите ползвах два тона на синьото в сатенени панделки, бяла сатен, декоративни елементи, картон  и персонални етикетчета. 
Описах набързо ползваните материали, т.к. най-важно е да видите крайният резултат, представен в снимки :) 

А най ме трогна факта, че след празника неговата майка ми изпрати снимки на малкия Георги, който с такава радост носеше свещичката си, с такава гордост я развяваше и показваше на всички ... 
Това ме накара да се позамисля и да отделя специално място тук за Вашите снимки от празненствата, на които е "присъства" ИВЕЛИ,  защото когато сте се сетили за мен и след празника ми изпращате снимки ( без дори да съм молила или настоявала) или ми разказвате как е минало, как са приели гостите подаръците, украсите....... просто пълните сърцето ми с радост и проявявате уважение към моя труд:) 
Благодаря на всички Ви за снимките и споделените моменти ! :) 
 
 





До нови идеи!

Поздрави,
ИВЕЛИ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!