сряда, 27 май 2015 г.

ЗА ПОГАЧАТА НА ДАРИЯ

Отново сте в моята компания, но този път ще развълнуваме сетивата си с бебешко розово и бяло:) 
Сигурно се досетихте, че ще Ви представя нещо за момиченце.... и то не за кое да е , а за малката Дария, благодарение на която се роди този нов модел бебе наИВЕЛИ- модел "Дария". 
След малко ще разберете подробности, но нека започна с началото:) 
С мен се свърза нейната майка и ми повери поръчка  по случай ПОГАЧАТА на дъщеричката й Дария от гр. София. Дамата беше видяла от тук нещата ми и след като обсъдихме цветове и предпочитани модели се роди ето този вариант на КОМПЛЕКТ ЗА ПОГАЧА: 
- кутия за пожелания с декорация и папируси - 15 бр. ( това беше бр. на орисниците й) папируси, на всеки от които орисниците ще запишат пожеланията си към малката Дария, а след време мама ще провери, коя орисница си е свършила най-добре работата:) 






- подаръчета за гостите- орисници- модел "Дария". 
Ето как непринудено се роди той- Дамата искаше да има панделка на самото бебче, на мен ми се стори по-добра идеята панделката да е на пачката, а не на вратлето ( както предложи тя) ... Доста кокетни и същевременно нежни, даряващи усмивка и запазващи спомена от въвеждането официално на Дария в обществото:) 
След известно време ще споделя и интереса към този модел, облечен в снимки, но преди това да спомена и нещо за материалите:) 
Кутията за пожелания е изработена в малко по-тъмно бебешко розово, в съчетание на  бяло, дантелени  и декоративни елементи. 








 Получи се доста интересно и със сигурност авторски създадено, без аналог, лично и специално за Дария! Сигурна съм, че орисниците са останали повече от впечатление, изненадани и доволни! :)

 
 

До нови идеи!

Поздрави,
ИВЕЛИ






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!