сряда, 27 май 2015 г.

ЗА ПОГАЧА

Здравейте,
Днес ще споделя с Вас една позакъсняла публикация.... отново на бебешка вълна :)
Това е поръчка, по случай погачата на малкия Владислав от с.Гложене. С мен се свърза неговата майка, която ми възложи поръчка за сувенири- подарък към орисниците и книга за пожелания, допълнена с декориран химикал. 
По отношение на сувенирите изискването към мен беше да са с бебешко сини памперси и без опаковка, за да се виждат добре бебчовците. Това ме накара да поставя персоналните етикетчета на "коремчето" на всяко бебче. На памперсите отново оставих своя "почерк'- белите цветенца, с които все едно е закопчан самият памперс:)
 



 Книгата за пожелания... там имах пълната свобода да творя, само трябваше да следвам избраните от клиентката цветове- синьо и бяло.
Развихрих въображение и без много да му мисля, всичко се подреди от веднъж:) Книжката е изработена от 40 страници цветен картон с декорация на всяка страничка в горния ъгъл. Обработих снимките на бебчо и декорирах с цветя. Отново се изкуших и посегнах към любимия си биберон в бяло.. все пак Влади е малко бебче и трябваше да подчертая това по някакъв начин, а за всяко малко бебче "бибито" е спокойствие за мама ( особено като започнат зъбките :) ).
Няма как да не споделя и личното си мнение, т.к. се получи много нежна и красива:) Спокойно мога да Ви я покажа, след като получих разрешение от клиентката си да публикувам изработеното от мен със снимката на нейното детенце. Все пак си имам принципи на работа, които се стремя да НЕ нарушавам и това е един от тях:)

Освен аз, доволна от резултата остана и неговата майка, която след техния празник отново ме потърси и се довери на услугите ми, но ...... за това ще Ви разкажа и покажа следващ път. Сега всичко по реда си:) 
Предлагам да видите и снимки, надявам се и на Вас да се харесат :) 




До нови идеи!

Поздрави,
ИВЕЛИ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!