събота, 1 ноември 2014 г.

ЗА ПЪРВИЯТ МИ РОЖДЕН ДЕН :)

Здравейте, приятели! :)
Честит ден на Будителите!
   Днес съм особено щастлива да споделя с вас една специална поръчка от красивият край дунавски град - гр. Козлодуй. :)
Една мила дама ми възложи поръчка за изработката на 23 бр.сувенири- бебенца и 13 бр. покани по случай първият рожден ден на малкото й момченце. С голяма изненада се оказа, че с тази усмихната дама имаме много съвпадения по отношение на дати и имена и първоначално си помислих, че е някаква шега..... :) Именно тези съвпадения направиха поръчката толкова специална ! Благодарности за това, че ми се довери при изработката и се надявам, че ще изненадаме гостите й! :)
За първата годинка на Христо му изработих 23бр.голи бебенца с нежно сини шапчици, обвити в сребриста органза, декорирани с тюркоазено синя сатенена панделка и табелка с името и датата на събитието. Получиха се много нежни и красиви! :)
Поканите трябваше също да са впечатляващи и да останат за спомен на гостите. За това се спряхме на модел "Бебешко маратонче" със свитък. Маратончето изработих в нежни детски цветове- синьо и зелено, перли в предната част на обувчицата и дантелена обиколка по крайщата й .  За да подчертаем още повече детският празник към тюркоазената сатенена панделка добавих прозрачен биберон. Самите свитъчета, на които отпечатах поканите са в нежно бебешко синьо с дантелка в горния край и малка бутониера от синя органзена панделка с нежно зелено цветче с перличка. 
 А сега предлагам да видите и резултата! :) 
 


Надявам се да ви хареса предложението ми! Аз лично много го харесвам, получиха се нежни и много сладурски! :) 
Скоро време се надявам да успея да ви покажа и други детски обувчици, подходящи и за момиченца!
Това е от мен!
До нови идеи! 
Поздрави,
Ивели

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!