петък, 21 ноември 2014 г.

ЗА СВАТБАТА

Здравейте на всички!
Вече е много късно, но за изкуство винаги е време :)
След първата ми чаша с цветя, която нарекох "Чаша ароматни рози" много ми хареса идеята и ми се искаше да направя още и още, и по-различни .... и ето, че ми се отдаде възможност :)
Една моя много близка приятелка от детството бе поканена на сватба и говорейки си един ден на тази тема стигнахме до великата идея вместо букет с живи цветя да подари нещо по-различно, нещо по-арт и нещо по-запомнящо се и открояващо се на фона на купищата цветя, които очакват новото семейство. Илианка веднага прегърна идеята ми и след като уточнихме подробности около поръчката  ме остави да творя.... пълна свобода и желязно доверие......
За моята приятелка изплетох голяма бяла чаша, препълнена с лилави цветя и три в бяло (общо 39 бр.), които да са акцент към чашата. Декорирах ги с бели перли и любимите ми винтидж пеперуди цели 3 бр. Малко зелени листенца за да вдъхнем повече живот в разкоша .... получи се невероятна. 
Нарекох тази си чаша "Пеперудено ухание". Илианка много я хареса и бързо,бързо я отнесе у дома си ,за да я покаже на близките и половинката си.
Аз пък съм много доволна, защото се получи наистина много нежно, вдъхновяващо... пеперудено и сватбено:) И най-вече този букет ще остане във времето като спомен и сувенир за бъдещото семейство, който винаги ще напомня за приятелката ми и нейния съпруг, а няма да поеме краткия път към кофата при останалите вече изсъхнали букети.... 


Предлагам да се насладите на моето "ПЕПЕРУДЕНО УХАНИЕ" :) 


 Повече подобни предложения може да видите и в раздел "Ръчна изработка".
А сега ви пожелавам сладки сънища и до нови идеи!
Беше ми приятно!:)

Поздрави,
ИВЕЛИ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!