понеделник, 24 ноември 2014 г.

НА АНГЕЛСКИ КРИЛЕ

Здравейте! :)
Днес мисля да ви зарадвам с една много нежна поръчка, с която ще съобщим радостна новина- появата на нов член в семейството.
Потърси ме една мила дама, която ми поръча изработката на бебче със сини дрешки (беше си го харесала от едни мои снимки) и кутийка с послание към близките й.
Даде ми пълна свобода в декорацията на кутийката с единственото изискване да е в синьо, т.к. чаканото бебче ще бъде момченце.
Заложих на нежната синя гама, злато и ангели :)
При декорацията исках да вмъкна символика, а не просто да декорирам. На кратко ще споделя с вас , какво е значението на отделните елементи в/у капака на кутията. Бял ангел- символ на невинното и чистото, а и закрилник, цветята- символ на живот, бебешкото стъпало- прелюдие към съдържанието на кутийката. 

А подаръка се получи много нежен и надявам се да се хареса и на поръчителката му :) 
Ето и снимки :)




 Това е от мен! 
Надявам се скоро пак да ви зарадвам с поредните "нежни красоти", както ми писа една дама, която е видяла творчеството ми !
До нови идеи!
Поздрави,
Ивели

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!