неделя, 23 ноември 2014 г.

Нови творчески хоризони и промени

Здравейте приятели! :)
Днес няма да ви показвам поредните неща, които направих за вас, а по-скоро с настоящето искам да обясня за някои промени, които се налага да направя в моята страничка.
Когато създадох страницата си тук, първоначалната ми идея беше това място да се превърне в кътче, в което да събера важна информация за ритуала на Кръщенето, аксесоарите които са нужни и същевременно да ви запозная с моето хоби, което днес мога да нарека творчество. Исках да ви покажа аксесоарите, които изработих с голямо желание за много от вас и с които допринесох вашето Кръщене да се превърне в един наистина специален повод да се съберете с близки и приятели и да въведете рожбите си в християнството. За много от вас изработих сувенири- бебенца в различни модели, покани, ритуални комплекти... .... много ме поздравиха и ми пожелаха късмет :) 
БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ГЛАСУВАНОТО ДОВЕРИЕ, КОЕТО СМЯТАМ ЧЕ НАПЪЛНО ОПРАВДАХ!
Благодарение на вас и вашите желания ме тласнахте към една нова посока в творчеството ми- ръчна изработка на различни сувенири за весели поводи...
Именно новите хоризонти в творчеството ми и вашите желания ме накараха да променя името на страницата ми от "Кръщенето с Ивели" на " Ivelli - Handmade". В общи линии промяната ще бъде свързана само с името на блога и с допълнителен асортимент, изцяло ръчно изработен от мен. 
Надявам се тук всеки да открие подходяща идея за сувенир, с който да зарадва близки и приятели. 
Ето и новостите:
- ръчно изплетени кошници, кашпи
- букети с бонбони и цветя, ръчно създадени
- ритуални комплекти и сувенири за Св.Кръщение
- аксесоари за сватба
- различни модели кутийки
- сувенири за весели поводи
За да може лесно да се ориентирате за продуктите, създадох отделни секции (най-горе след полето "Начална страница"), където ще бъдат поместени различните артикули:
раздел "Букети"- тук може да откриете вече изработени и изплетени от мен кошници, чаши с декорация от цветя и бонбони, както и ръчно направени дървета
раздел"Състарена книга" - тук постепенно ще качвам изработените от мен състарени книги, декорирани с икони, ваши снимки и текстове. Книгата представлява изкуствено състарена книга с втвърдени разтворени корици, подходяща за подарък.
раздел"Кутии"- това ще бъде мястото за изработени от мен различни модели на кутии, подходящи за опаковане на сувенири, за бижута или като декорация.
раздел "Сватба"- ще включа аксесоари за сватбата и подаръци към гостите, отново ръчна изработка.
раздел "Коледа"-  аксесоари за весел коледен дух
В последствие ще добавя и аксесоари, създадени за ралзични големи празници, каквито са Коледа,Великден, Св. Валентин и др.
Надявам се с промените, който ще внеса да мога по-лесно да ви ориентирам с моите продукти.
Ако имате въпроси, желаете да се свържете с мен или желаете да направите индивидуална поръчка ще се радвам да осъществите контакт с мен чрез кратката форма в ляво под слайда. 

Благодаря ви за пореден път, че ми давате възможност да се радвам на хобито си и да ви подарявам усмивки! :) 
До нови идеи, приятели!
Поздрави,
Ивели

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отделихте миг от времето си!